Persoonlijk voorlichtingsconsult

De Stichting AntidepressivaVrij Nederland heeft uitsluitend een algemene voorlichtingsdoelstelling.
Voor individuele vragen, coaching of therapie verwijzen wij naar uw voorschrijver.
Zodra de eerste afbouwprofessionals hun training bij ons hebben afgerond, zullen wij hun gegevens op onze website publiceren.

Persoonlijk voorlichtingsconsult

Je bent gestopt en nu zit je midden in de afkickverschijnselen. Of je wilt gaan stoppen en je wilt weten op welke manier je dat het beste kunt doen. Directeur en oprichter Jelmer van Nimwegen MSc vertelt je in 1,5 uur alles wat er je weten moet om verder te kunnen.

We helpen al sinds 2002 mensen bij het stoppen met antidepressiva. In die jaren zijn we ‘alles’ al tegengekomen. Voor jou is het de eerste keer of misschien heb je het al een paar keer geprobeerd, maar kwam je er alleen niet doorheen? Maak gebruik van onze ervaring en leer van de fouten die anderen maakten.

Succesvol stoppen met antidepressiva
In een persoonlijk gesprek van 1,5 uur onderzoeken we de oorzaken van je probleem en analyseren we je situatie. Soms is het verstandig om een tijdje te blijven slikken terwijl je begeleiding krijgt bij het oplossen van ‘oud zeer’. Dat geeft dan betere kansen op succes. Afbouwen is een heel persoonlijk en soms heel lastig proces, waarin je van alles kunt tegenkomen. Veel mensen raken daardoor in ernstige verwarring en geven op. Het adviesgesprek is er op gericht om mislukking te voorkomen en je goed voor te bereiden op succesvol stoppen met je antidepressivum!

Plaats: Beers (N-B), vlak onder Nijmegen
Bij wie: Jelmer van Nimwegen MSc, directeur en oprichter van de stichting.
Duur van het consult: 1,5 uur
Honorarium: €120,- (veel verzekeraars betalen uit de aanvullende verzekering rond €50,- mee, afhankelijk van de verzekeraar en het pakket dat je hebt gekozen).

Groepsconsult
Mochten de kosten een belemmering voor je zijn, dan kun je ook kiezen om deel te nemen aan een ‘groepsconsult’. Die kost €65,- (ook weer met factuur en mogelijk vergoeding van rond 50 euro). Daarin krijg je dezelfde informatie en er is volop ruimte voor persoonlijke vragen en persoonlijk advies. Meer informatie vind je op groepsconsult

Voor het maken van een afspraak voor een persoonlijk voorlichtingsconsult mail naar Stichting AntidepressivaVrij Nederland